Alla inlägg den 12 oktober 2022

Av Helena Häll - 12 oktober 2022 21:37

Idag har vi varit ute och ätit efter jobbet, med just jobbet! Vi är ju inte någon jättestor förskola men några stycken blir vi ju när man räknar in ledningen och de anställda (och föräldralediga osv) och givetvis de två pensionärerna vi tackade av. För det var ju anledningen till att vi gick ut, att vi skulle tacka av två kollegor som gått i pension. Först skulle vi gått till ombrelli och ätit men då gick de i konkurs härromdagen! Lite oväntad tvist på det hela! Så vi fick igår snabbt ändra om lite och vips så bokade vi bord på basilika istället. Där åt vi asiatisk buffé, man kunde även välja mongolisk buffé, men det åt jag ju i lördags!! Så jag höll mig till den vanliga buffén och åt och åt och åt! Sen avslutade vi med lite friterade bananer och glas! Som gjort! Nu behöver jag inte äta på en vecka och jag behöver inte äta asiatiskt på ett tag heller, för det har jag testat två gånger senaste veckan! Sen när jag kom hem vid 21, så var de nedsläckt och hela familjen sov. Jaha! Kul sällskap! Så får väl joina dom och gå lägga mig jag med!

Min asiatiska mat!

Efterätt!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards