Alla inlägg den 20 oktober 2022

Av Helena Häll - 20 oktober 2022 22:29

Idag hände samma sak som igår, precis när jag är klar med mitt inlägg försvinner det. Och jag loggas ut från Bloggplatsen och får göra om allt! Så tyspiskt! Men aja! Idag har jag inte mer ork till det än igår. (Får vi hoppas iallafall) trots att jag varit själv med barnen i fem timmar själv idag iom att Martin jobbar kväll. Men barnen var på bra humör och vi började med att äta äppelpaj till mellanmål, vad kan gå fel då! Sen lekte Elliot jättelänge på barnens rum och max tittade på tv så jag passade på att läsa ut min bok!! En riktig bok för en gång skull! (Ingen ljudbok) Bok nr 13 i serien av Ruth Galloway, så ställde mig genast i kö för bok nr 14. Fick plats 4, så det var inte så farligt ändå. Men tur att jag beställt en bok till mig nu så kan jag kanske läsa den emellan. Nya fjälbackamord-boken av Läckberg beställde jag till mig själv!
Men annars har jag och barnen vikt tvätt, tvättat ännu mer, hängt upp den och nu ska jag njuta av att det är fredag imorgon! Hurra äntligen slut på Martins kvällsvecka!

Elliot tog lite selfies när vi kommit hem från förskolan idag! Hahaha!

Lille gullefisen som lekte länge på barnens rum idag! Roligt när han kommer igång sådär!

Max läser ur min bok. Sen tog han upp den och visade åskådarna bilderna i boken, precis som man gör i förskolan!!

Nu är den utläst! Åh vad bra de är den serien!!

Tacos med Bill och Bull när deras pappa jobbar kväll!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards