Alla inlägg den 8 oktober 2022

Av Helena Häll - 8 oktober 2022 22:56

Idag har varit full upp hela dagen! Kommer vara helt slut imorgon känner jag redan nu. Men dagen började med att jag var på barnloppis i emmanuelkyrkan med Martins mamma och syster. Hittade 2 överdragsbyxor, 3 jackor, 5 mjukisbyxor och 2 tröjor till barnen. Allt för 265kr! Tjoho! Det är en bra skörd det! Sen var vi på torget lite innan jag och Martins mamma gick hem hit och mötte upp familjen och Martins pappa. Och medan de skruvade ihop Max säng så gjorde vi lunch och bjöd på. Så nu har Max en ny säng och vi har en spjällsäng vi behöver bli av med. Efter Martins föräldrar hade åkt så packade vi in hela familjen och åkte till Ica-maxi och storhandlade! Hujedamig mig! Max var på dåligt humör och Elliot var bara helvild och påväg ut genom framrutan på bilen ett antal gånger. Men vi lyckades handla och komma hem med allt! (Under mycket tårar och tjut!). Barnen hjälpte till att packa upp och fick korv med bröd till middag så alltid gott, slutet gott! För jag fick nämligen några timmars fritid på kvällskvisten och var således ute och käkade med mina bästa killkompisar. Så en öl hemma hos Micke innan vi åt mongolisk buffé på restaurang soya. Och sen hemfärd för den konstant trötta utmattade småbarnsmorsan. (Som kommer få sota imorgon för tempot jag hållt idag!). Men det var en trevlig kväll och nu sitter jag och äter lite ost och kex med fötterna uppkrupna i Martins knä medan han spelar dator. Och Max han sover i sin nya säng!

Här är jackorna och överdragsbyxorna jag köpte på loppisen idag.

Martins föräldrar skruvar säng!

Max testligger sin nya säng!

Medan Elliot provar Martins kalsonger! Hahaha!

Max vill med! Han hade sina utanpå byxorna!

Här står barnen i bilkö på Ica-maxi!

Nom nom nom!

Patrik, Micke och Gusten!

Jag och Adam!

?Vi tar ett kort så kan vi ta ett likadant när vi är 70 sen? är ju bara 34 år kvar! (Jag har känt dem sen jag var 16!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards