Alla inlägg den 2 oktober 2022

Av Helena Häll - 2 oktober 2022 21:26

Idag har vi vart bortbjudna på middag hos mina föräldrar. Det blev skagentoast till förrätt och cevapchihi med potatis och tillbehör till huvudrätt och daimtårta till efterätt! Mycket mumsigt! Trots att barnen var överallt och ingenstans! Tycker de har varit i luven på varandra hela helgen. Suck och stön! Men man får ta en dag i taget och tänka att de blir ju ändå äldre för varje dag som går (tyvärr väldigt sakta i det tempot!). Och veckan som kommer nu jobbar Martin kväll så jag blir själv med dem på eftermiddagarna och så har vi massa inskolningar på jobbet! Bir en tuff vecka men som sagt en dag i taget. Nu är fortfarande bara söndag! Idag har vi förövrigt även beställt en ny säng till Max! Hoppas den blir bra! Det märker vi när vi monterar ihop den och får upp den i rummet. Det var en växasäng med en tillköpt låda under som vi kan förvara leksaker i! Det blir nog toppenbra!

Förrätten!

Huvudrätten!

Barnen i väntan på mat!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards