Alla inlägg den 7 oktober 2022

Av Helena Häll - 7 oktober 2022 22:02

Nu är det flera dagar sen jag bloggade men det beror på mest på en sak, brist på energi. På total energi. Hade behövt vila upp mig ensam i några veckor känns det som just nu. Bara återhämta mig. Nä just det ja, Martin jobbar skift, men nu väntar iallafall en dag-vecka för honom, men då betyder det att jag har möten och jobbar sent istället! Ja, den där återhämtning uteblir som vanligt men fullt ös hemma och fullt ös på jobbet. Idag har vi bara haft 11 av 13 småbarn på plats. Ha!

Men sen nu på kvällen var vi och quizade och förlorade givetvis som vanligt. Igen. Haha. Men då bestämde vi oss för att göra lyxburgare när barnen somnat. Tror ni båda somnade? Nej givetvis inte och gissa tre gånger, ja givetvis var det Elliot som minsann inte skulle sova. Tillslut åt vi i omgång (som back in the days när han skrek jämnt) och sen somnade han i min famn i soffan. Så nu gav vi upp allt annat efter att ha stekt hamburgare och ätit den under loppet av 2h. Blev en långdragen middag. Så nu väntar sängen och förhoppningsvis en skönt natt sömn. (Önska kan man ju alltid!)

Elliot åt sitt mellanmål i en låda idag!

Medan Max hade ätit lingonsylt med öronen på förskolan idag!

Min älskade man gör hamburgare till mig!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards