Alla inlägg den 24 oktober 2022

Av Helena Häll - 24 oktober 2022 20:50

Idag har vi firat födelsedag i vårt hem. Eller ja vi har knappt setts idag förutom att vi faktiskt var ute och åt ihop jag och Martin. Men han började jobba innan vi andra hade vaknat. Sen var vi hemma i en halvtimme ihop och öppnade paket och firade han innan vi skulle iväg på föräldramöte på barnens förskola. Vi fick gå på varsin avdelning iom att barnen går på olika avdelningar. Sen efter föräldramötet fick vi lite alonetime tillsammans. Vi gick nämligen till restaurang Anna-Gretas och käkade tapas, drack öl och sangria! Så gott var det och skönt med en liten kort datenight! Alltid något! Sen när vi kom hem firade mina föräldrar Martin också så han har fått massa presenter idag också (plus det i helgen!)!

Jag och barnen fixade till Martin imorse!

Sen hjälpte alla till att öppna pappas paket!

Sen var vi på föräldramöte, det här är uppenbarligen Max!

Sangria!

Martins mat

Min mat!

Min man!

Efterätt!

Av mina föräldrar fick han bland annat en stekpanna, beatlesstrumpor och choklad!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards