Alla inlägg den 10 oktober 2022

Av Helena Häll - 10 oktober 2022 20:20

Idag har jag jobbat till 18 igen. Känns som det blir mer och mer sällan att jag gör det. Inte för att jag inte ska, för jag ska egentligen jobba till 18 tre av fyra måndagar. Men mina timmar räcker inte till. Men idag var en sån måndag. (Nästa måndag är det också!). Men i vilket fall, jag har knappt varit hemma idag, mer än lite på morgonen och lite nu på kvällen. Maten hade blivit lite försenad så vi åt en väldigt sen middag idag (vid 19!) sen var det raka vägen i säng för mina pojkar. Ja eller mina yngsta pojkar då. Martin kan få vara uppe en stund till! Men inte hur länge som helst! Inatt var jag uppe och skällde på han för att satt och spelade dator! Hahaha! Vilken sambo jag är! Men ibland så! Men annars har det inte hänt så mycket, förutom att min kollega fyllde år så vi åt lite tårta! Och jag firar dessutom 9 år som halsmandelslös! (Min bästa operation ever!) hurra! Nästa år firar jag och mina obefintliga halsmandlar jämt!

Tårta på jobbet!

Vår sena middag med paddmutning! De åt två portioner var (minst!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards