Alla inlägg den 29 november 2020

Av Helena Häll - 29 november 2020 21:10

Maxen min maxen, tänk att min förstfödda son fyller 1,5 år idag! Tänk att jag och martin har varit föräldrar i 1,5 år redan! Jösses vad tiden går snabbt! 1,5 år sen den 29 maj 2019 när du mitt i natten kom ut till oss (med lite tvång!) sen dess har du förgyllt våra liv med ditt solsken och härliga skatt! Lilla maxen som är din mor (dvs mig) upp i dagen och nu även verkar ha ärvt mitt humör (hoppsan sa..) men helt rimligt att bryta samman när man är trött, hungrig eller inte alltid får som man vill! Haha! Om ett halvår fyller han 2, den lilla stjärnan!
Han är världens bästa storebror som älskar att pussa på Elliot! Han älskar att dansa till musik, vara ute och äta mat (precis som sin mor!). Jag som aldrig skulle ha några barn, jag är så glad att jag har han, han gör mig lycklig, min Max!

Annars idag har vi firat inte bara 1,5års dagen utan även första advent. Så idag tände vi första ljuset i adventsljusstaken jag och Max pysslade ihop i veckan. Sen har vi också fått upp ljusslingan på balkongen lagom till det började snöa! Så nu ligger snön på gräsmattan här ute och lyser upp vintermörkret så fint. Hoppas den ligger kvar december ut nu så det blir en mysig vit vinter att njuta av.

Kan själv tycker Max, även om den blev bakofram.

Försöker få han att anamma några av hans fars intressen med! Hoppas han inte ärvt bollsinnet av mig, då är karriären redan över! Haha!

Han, min stjärna i livet!

Första ljuset är tänt!

Snön som lyst upp vår trädgård så fint!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards