Alla inlägg den 6 november 2020

Av Helena Häll - 6 november 2020 23:29

Igår till lunch så hade jag ingen lunch, kom inte ens ihåg varför. Jo just det jag var ju inte hemma kvällen innan utan träffade två tjejkompisar och martin och barnen hade grabbkväll med tacos, som sen försvann med martin till jobbet dagen efter så vips så blir mamman utan lunch! Men då testade jag ett recept ur den där boken igen. Känner att det har varit en hel del recepttips ur den det senaste. Men tänker att det är roligare att läsa om det än mina aggression på Corona, Max inskolning, min stressade hjärna eller något annat liknande. Då är det trevligare med ett litet brunchrecept! Denna gången quesadillas, alltså hur gått är inte det då?! Och detta va extra gott, man stekte bacon (gud vad jag älskar bacon!) och blandade med philadelphiaost och riven ost, la det i tortillabröd och stekte dem i stekpannan! Mumsigt värre va det! Det måste jag lätt göra om någon dag så martin får sig en god lunch! Nu har jag kollat på idol och njutit av en timmes egentid då barnen sovit och martin vart på gymmet! Dock han ju klockan bli elva redan men måste prioritera min egentid nu framöver för att vila upp mig ordentligt och få tillbaka min ork.

#quesadillas #bacon #recept #nyttrecept #lunch

Rena drömmen med all ost och bacon! Gjorde dock bara halv sats då jag va ensam om att äta lunchen!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards