Alla inlägg den 23 november 2020

Av Helena Häll - 23 november 2020 22:40

Hörni jag har glömt att meddela, barnens pjyamasar har anlänt! Det gjorde de redan förra veckan så var och hämta upp paketet! Men hujedamig vad de skiljer på hur stora plaggen är kontra vilken affär du köper dem i. Pjyamasar var stooooora! Vilket betyder att barnen kan äta många lussebullar i sina lussebullepjymasar. (Och i valrospjyamasen!) Inte för att Elliot äter så många lussebullar men idag har han iallafall smakat morotspuré! Vi andra åt Tacogratäng innan vi hade teams-möte idag med. Idag var det med ingifta farbror Tomas som fyllde 70! Så vi var alla i varsin ruta och pratade med med han och grattade han! Trevligt att se alla igen, även om det bara var över skärmen!

Nu ligger jag nedbäddad i rena påslakan och nyduschad. Så nu ska jag somna in och förhoppningsvis sova bättre än inatt, för imorgon är en ny dag, en tisdag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards