Alla inlägg den 10 november 2020

Av Helena Häll - 10 november 2020 22:20

Ja du ska ju inte tro att gubben min nöjer sig med att nyss ha fyllt år, eller ha firat farsdag. Nä då idag har han ju namnsdag med! Alltså en sån där riktig namnsdag som folk i allmänhet brukar fira (alltså ens tilltalsnamn!) Sen firar vi givetvis alla andra namn vi har med.. (nä just det jag har ju bara ett namn ja! -nä jag är inte bitter! Haha!) men i vilket fall idag har han namnsdag mannen min! För att tilläggas så har ju även vår först födde son det med. Han heter martin i tredjenamn och även Martins syster som så fyndigt heter Martina, hon har också namnsdag. Så i namnsdagspresent köpte vi nya cykellysen till martin! Så på mindre än två och halv vecka har han nu firat födelsedag, farsdag och namnsdag, så nu får det vara slut på alla firanden (fram till jul då! Undra vad vi ska hitta på för present då!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards