Alla inlägg den 5 november 2020

Av Helena Häll - 5 november 2020 21:51

Idag har vi firat födelsedag igen, denna gången min mammas födelsedag! Min mamma blev 66 idag, hurra hurra hurra! Vi hade middag här hemma och hämtade planka från kock och bar. Mån-tors har de från restaurangchansen, köp 2 betala för 1. Så vi åt plankor med fläskfilé, två olika såser, potatismos och grönsaker! Så gott och är sjukligt mätt nu! Till efterrätt åt vi daimtårtan från frysdisken på Ica igen!

Till present köpte vi ett fint armband, med två små ringar eller cirklar på typ. En för Max och en för Elliot (fast de hittade jag på) men det passade ju! Och mamma blev nöjd och glad! Nu är jag dödstrött igen (som vanligt) och sista barnet har precis somnat så snart är det väl även min tur och slumra in snart. Och imon är det redan fredag igen! Hurra!

#födelsedag #kockochbar #jönköping

Daimtårtan! Matkortet blev suddigt, men det såg jag först efteråt, och då hade jag redan ätit upp! Haha!

Mammas nya armband!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards