Alla inlägg den 16 november 2020

Av Helena Häll - 16 november 2020 23:03

Alltså på två dagar har jag haft nästan 100 unika besökare här på bloggen! Tack hörni för ni läser! Det är himla roligt tycker jag att någon faktiskt läser.. eller som martin (de få gångerna han är inne på bloggen) så tittar han bara på bilderna! Haha!

Men dagen har bestått i lite läkarbesök för Elliot (alltså vilken frihet att ha bilen hemma!) även rensning bland flyttkartonger som aldrig blir uppackade. Fast de blev två stycken idag! Så tillfredställande det är när det händer lite saker! Nu ska jag bara googla sjuttio gånger till på möbler, innan jag övertalar martin att vi måste ha skänken på Mio till köket. Och på Pinterest fick jag massa idéer till hallen nu när jag låg och scrollade innan läggdags. Alltså snart har jag nog möblerat om hela lägenheten inne i huvudet. Men vi får nog fortsätta med kartongerna i arbetsrummet först!

Elliot är arbetsledare i arbetsrummet!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards