Alla inlägg den 21 november 2020

Av Helena Häll - 21 november 2020 18:30

Lördag betyder torgdag, det är sen gammalt. Utomhus och med säkerhetsavstånd till främmande människor tog jag och Anna en tur till torget i morse. Eller morse, typ tidigt förmiddag. Men vilket fall hon var på jakt efter någon typ gran-aktig sak att ha utanför deras ytterdörr och jag skulle bara följa med som sällskap. Anna hittade ingen gran men en söt liten bock som hon köpte. Men jag shoppade visst lite jag med. Med betoning på lite denna gången. Jag köpte mig lite mossa, lite lingonris och en liten enbuske. Så tänkte pynta ihop min egna lilla adventsljusstake till advent nästa vecka. Ska bara lokalisera våra julsaker sen flytten också, så jag hittar siffrorna till adventsljusstaken med.

Annars nu ikväll ska jag och martin ha lite alone-time utan våra barn, den ena är hos mormor och morfar och den andre hos farmor och farfar. Så vi har precis avnjutit varsin hamburgare från badabing med sötpotatispommes. Och nu jäser vi med varsin telefon i högsta hugg (sociala klubben!) och njuter av tystnaden och att man bara kan slappna av ihop! Sen hade vi på planeringen att spela spel och äta chips.. det återstår och se om vi kommer dit eller om vi förblir osociala resten av kvällen tills vi behöver hämta hem den yngsta varianten av våra barn!

Anna med sin bock!

Den söta lilla julebocken!

Mina inköp från torget!

Hamburgare med min man! (Utan barn!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards