Alla inlägg den 13 november 2020

Av Helena Häll - 13 november 2020 22:03

Alltså dagens eloge och dagens ros och allt vad vi kan hitta på, vill jag idag ge till HM! Alltså på riktigt, jag beställde matchade jultröjor till mina barn (Alltså så söta att jag dör lite) men dessa beställde jag i onsdags vid typ 14-snåret. Idag vid 14-snåret kom de hem i brevlådan! På riktigt! Två små ynka dygn och dessutom hem i brevlådan. Det kan ju göra vem som helst lycklig! De senaste när jag har beställt paket har jag fått vänta i typ en vecka (apotea som alltid varit så bra innan har blivit sjukt långsamma). Men HM en stor eloge till er paketleverans! Nu är det upp till Lindex med, beställde just matchade pyjamasar till mina boys! Pyjamasar med lussebullar på! Så nu är julens outfit klar för mina barn; lussebullepyjamasar och jultröjor!

#hm #snabbleberans #jultröjor #barnkläder

Max i sin nya jultröja!

Mina pojkar kommer vara så välklädda i jul!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards