Alla inlägg den 23 september 2022

Av Helena Häll - 23 september 2022 21:40

Nu har jag inte bloggat på flera dagar! Skämmes på mig! Men nu får jag skylla på att jag faktiskt har varit på jobbresa och sovit över en natt! Herregud! Vilken lyx! Vet inte om detta ens har hänt, sån chock är det! Men kommunen hade gett extra pengar och våra chefer valde att vi skulle åka bort över natt! Woop, Woop! Vi bodde på Bogesunds hotell i Ulricehamn. Vid ankomsten igår fikade vi, checkade in och sen lekte lekar! Alltså det var superkul! Kanske inte bara för mitt lag vann! Tjoohoo! Men det var små tävlingar först där man skulle vinna för att få ledtrådar och sen var det en stor final! (Som vi då vann!) efter detta piffade vi till oss på rummen, hade lite förfest sen åt vi två rättersmiddag (som var okej, men inte mer!) men vi hade supertrevligt! Vid elva va det läggdags innan vi imorse va uppe vid sjusnåret igen och åt frukost! Efter frullen var det promenad och sedan lite övningar! Sen fick vi en föreläsning som var väldigt givande! Så bra var det! Det handlade om pedagogiska lärmiljöer för de yngsta! Efter den var det lunch sen genomgång av chefen innan vi fick 45 min i våra arbetslag (haha! Vilken lång tid!) innan det var dags för fika och hemfärd!

Väl hemma igen så hämtade jag barnen och sen gick jag och Martin och quizade. En försmädlig andra plats igen! Men men, vi leder serien! Och har några poängs marginal till godo! Nu har Martin satt sig vid datorn och jag överväger om jag ska sova lite!

Nu åker vi!! Längst bak i minibussen!

Utsikt från hotellrummet!

Mitt och Erikas rum!

Fika!

Vinnande laget!

Förfest!

Här går det vilt till!

Skål!

Huvudrätten

Efterrätten!

Utsikt från promenaden!

Mycket bra föreläsning

Lunchen!

Piff och puff var de sötaste ungarna (bara för att mamma inte va hemma!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards