Alla inlägg den 2 september 2022

Av Helena Häll - 2 september 2022 20:46

Idag fick jag upp ett minne på snapchat. Ja, eller det var två minnen, ett från idag fast för tre år sedan, och ett från idag fast för två år sedan! Och på det första fotot, det från tre år sedan, då hade jag ett barn. Jag såg väldigt pigg och piffig ut och såg ut att njuta av tillvaron! Det andra kortet som är taget för två år sedan, då jag hade två småbarn födda med mindre än 14mån mellanrum. Ja, det säger sig självt! Jag ser något mer sliten och trött ut! Och lillebror som var som ett konstant brandlarm som liten! Ibland undrar jag hur vi orkade, men det gjorde vi uppenbarligen (med nöd och näppe ibland!). Men nu är barnen tre och två år gamla och jag ser troligtvis ännu mera sliten ut numera! Hahaha! Så det firade vi med säsongens första quizvinst! Men råge! Vi vann ganska stort! Yes! Heja oss!

3 år sedan! Pigg och fräsch mamma med 1barn!

2 år sedan. En sliten och trött småbarnsmorsa till två småbarn!

Vinst till oss! Yeah!

En hutlös dyr aw-buffe men väldigt, väldigt god!

Min älskade bättre hälft på quiz!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards