Alla inlägg den 9 september 2022

Av Helena Häll - 9 september 2022 23:00

Nu tror ja att jag de senaste åren döpt dagens inlägg till samma sak, men det är ju just vad det är. Min födelsedag! Hurra hurra hurra!

Dagen började med att jag fick frukost på sängen! Barnen kom viftande med sina ballonger de fick av valrörelsen förra veckan. Max med sina blåa KD-ballong och Elliot med sin rosa F! Ballong. Vi har dock redan förtidsröstat (igår, på annat parti än ovannämnda!) så när morgonens firande var över spräckte vi ballongerna och slängde dem! Haha!
Men jag fick kaffe, saft, rostad macka och kex och Martin hade instruerat max att berätta om min frukostmeny och vad jag fick för pålägg osv. Han hade dock glömt instruera vår äldsta son hur mycket hans mamma fyllde för när jag frågade max så svarade han 72 år! Hahaha! Tack för den!
Sen jobbade jag större delen av dagen och jag bjöd på fika på jobbet. Mina fina kollegor hade även köpt blomma och choklad till mig! När jag kom hem fick jag ännu mer blommor av Martin och sen blommor av mina föräldrar och blommor av Martin föräldrar!! Martin sa att vi hade börjat odla en skog här hemma! Hehe! Mycket fina blommor har jag fått och några paket, och imon drar vi iväg på spa övernattning! Hurra! Nu ska jag sova efter en fantastisk födelsedag!

Frukost på sängen!

Max och Elliot med sina ballonger!

Min familj!

Mina kollegor hade köpt blomma och choklad!

Alla mina blommor (eller en skog som Martin tyckte!)!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards