Alla inlägg den 4 september 2022

Av Helena Häll - 4 september 2022 20:28

Jag kom ju på att jag glömt att uppdatera om mitt augustibibliotek (om någon nu är intresserad). Men nu får ni det ändå vare sig ni vill eller inte. Augusti har dock bara bjudit på tre böcker (precis som i juli!) skärpning Helena! Och precis som tidigare månader plöjer jag igenom Margit Sandemos enorma bokskatt! Nu i augusti avslutade jag serien om Häxmästaren och började på nästa serie Legenden om ljusets rike. I den serien är det 20 böcker och det handlar (än så länge) om både familjen från Häxmästaren OCH om familjerna från Sagan om isfolket, så allt vävs väl tillsammans tillslut (kan man tro!). Men det återstår att se då jag i Augusti bara hann beta av den första boken i serien. Så nu ska jag ägna kvällen åt att lyssna klart på bok två i serien (plus att jag läser en riktig fysisk bok också, dock inte samtidigt! Det hade blivit lite väl förvirrat, utan bara lite parallellt med varandra!). Jag måste ju spurta på lite om jag slant mitt läsmål för 2022! Målet är att ha läst/lyssnat på 50 böcker på ett år! 14 böcker kvar nu!


Augustis tre böcker: 

Margit Sandemo - Frostens dotter (Häxmästaren del 14)  

Margit Sandemo - In i det okända (Häxmästaren del 15)

Margit Sandemo - Viskningen (Legenden om ljusets rike del 1)



#läsa #läsmål #läsmål2022 #goodread #margitsandemo #legendenomljusetsrike #häxmästaren

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards