Alla inlägg den 12 september 2022

Av Helena Häll - 12 september 2022 22:13

Måndag igen och en ny vecka inledd! Nu är det ju egentligen inte så många veckor kvar av året. Eller ja okej några stycken veckor är det ju ändå, men de går ju snabbt! Swish så är det nya året inlett! Men nu är iallafall hösten här, även om jag gick i t-shirt utomhus på jobbet idag! Men höstfärgerna börjar komma och vädret lika så! Som i morse när jag möttes av en vägg av dimma!! Lokal dimma över torsvik! Så pass att hela värmekraftverket med sitt jättetorn försvann! Nästan som en dröm! Jag har blivit lite skadad av serien vi nästan har sett klart idag (ett avsnitt kvar), the Sandman. Alltså konstig och speciell att jag knappt vet om jag tycker den bra eller dålig. Men vi fortsätter ändå titta, så något fascinerar oss och nu har vi ju bara ett avsnitt kvar så sen har vi betar av den också! Men ska göra just det, ge mig ut i drömvärlden! Godnatt!

Dimma, dimma, dimma!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards