Alla inlägg den 17 september 2022

Av Helena Häll - 17 september 2022 23:11

Jag tror jag har glömt att berätta att jag vunnit något, igen! Jag har vunnit min tredje tävling på instagram på lite mer än 1 år! Helt galet ju! Min morsa taggar oss i massa tävlingar och vad har hon vunnit? Inget! Martin taggar ibland, vad har han vunnit? Inget! Jag taggar lite oftare än Martin men inte lika mycket som mamma, vad har jag vunnit? Jo! En vattenbana till barnen! En pelarfläkt! Och nu barnböcker! Det var meningen att jag bara skulle vunnit en bok, men de råkade skicka fel bok först så den fick jag också behålla! Så tillslut fick (vann) jag två Pino-böcker! Tjoohoo! Är så glad! Älskar Pino-böckerna! Tänkte jag kunde ha en på jobbet och en till barnen kanske, men det återstår att se hur jag gör nu när jag fick två!

Annars idag har vi varit med barnen, städat, fikat med släktingar (mina mostrar, ingifta morbror och mammas syssling med man är här), har löst lite släktmysterium och ätit gratis kladdkaka (man får en gratis från maxi när man fyller år!)

Någon hade grävt ett hål i sandlådan. Elliot försvann när han satte sig där!

Mina Pino böcker jag vann!! Hurra!!

Bill och Bull somnade hand i hand idag!

Kladdkakan från maxi!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards