Alla inlägg den 21 september 2022

Av Helena Häll - 21 september 2022 21:47

Idag vet jag knappt vad jag har gjort. Eller jag har ju givetvis jobbat (typ hela dagen). Sen hämtade jag barnen och de följde så snällt med hem! (Gåendes idag också!) Max var inte ens i närheten så arg som han var igår och då behövde jag inte ens muta dem! När vi kom hem tog vi det lugnt framför TV:n och så kom min mamma på ett trevligt oannonserat besök, så då fick hon mat som tack för hjälpen jag oväntat fick! Idag serverades det tacopaj i vårt hem! Så nu är hela kylskåpet fyllt med matlådor efter veckans alla middagar! Så ska nog familjen klara sig när jag åker bort imorgon efter jobbet! Vi ska iväg på jobbresa över natt och det ska bli så trevligt! Så nu när barnen hade somnat så packade jag lite men får packa resten imon innan Martin kör mig tillbaka till jobbet när han själv ska åka och jobba! Nu väntar nämligen sängen! Godnatt!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards