Alla inlägg den 6 september 2022

Av Helena Häll - 6 september 2022 20:49

Idag hade jag fått post! (Jag får aldrig post annars!) mer än räkningar och eventuellt något postavi ibland. Men idag så! Ett kort och ett brev till mig! Man kan ju nästan tro att jag fyller år! Och det gör jag ju också! Fast på fredag! Man kunde ju tro att mina egna föräldrar (som skickat kortet) vet när deras dotter fyller år! Men mamma hade kallt räknat med att postnord är lika långsamma som vanligt! Men se där gick hon bet! Just denna veckan var de extra snabba så jag kan börja fira min födelsedag redan idag och sedan veckan ut! För nu bokade vi SPA-vistelse i helgen för mig och Martin! Hurra! Vilken present! Brevet innehöll också ett grattiskort! Från runes bil i Habo! Hahahaha! Vi köpte vår bil där för nästan ett år sen! Men de är visst måna om sina gamla kunder! Fint av dem!

#födelsedag #fira #firaiförskott #postnord #runesbil #post

Födelsedagskort från min mamma, pappa och bror!

Födelsedagskort från Runes bil!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards