Alla inlägg den 30 augusti 2022

Av Helena Häll - 30 augusti 2022 20:58

Idag blev Elliot hemskickad för han var SÅ förkyld. Jag har torkat hans näsa två ggr sen jag hämtade hem han! Hahahaha! Ja ibland kan undra. Han slog dock i näsan i morse/natt när det nu var för han har haft näseblod över hela sig och i hela sängen och typ hela morgonen. Så näseblod har det runnit, men de tyckte han var förkyld. Det tycker inte jag. Barnen på mitt jobb är snorigare än vad Eje är men man får se det från den ljusa sidan, jag fick en eftermiddag med mina pojkar. Min mamma hämtade nämligen hem Max lite tidigare idag också så vi har byggt en jättestor flexitracks bilbana, läst böcker, lekt med bilar, ätit frukt, varm macka och riven ost till mellanmål (elliots påhit!) och bara hängt och varit sams (nästan hela tiden!). Så en ganska härlig eftermiddag ändå! Känns som jag varit ledig en evighet. Jag vabbade en eftermiddag! Imorgon är det Martins tur att vabba för en frisk Elliot!

På väg hem med en tjurpuppa som inte ville gå hem! Hahaha!

Sen somnade han och jag låg och läste lite på ballen. I en riktigt bok och i solsken! Kors i taket!

Sen åt vi riven ost sittandes på golvet!

Och macka! Notera även den rivna osten i håret!

Här har vi byggt bilbana och ropar EMMMIIILLL!

Vab-häng med Eje!!

Avokado till middag!!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards