Alla inlägg den 13 augusti 2022

Av Helena Häll - 13 augusti 2022 23:01

Idag är första lediga dagen den här veckan (Hua!) Det har tagit hårt att börja jobba igen, har varit så trött! Och en vecka heltid har jag inte jobbat sen innan jag gick hem och va gravid med Max för foglossning dvs typ 3,5 år sedan! Det var ett tag sen det!
Men vi har firat den ledig dagen med dubbelbad för värmen är tillbaka! Det har varit hett idag vill jag lova! På förmiddagen åkte vi upp till västersjön och där mötte vi Martins syster familj och sen kom även Emma med familj så för en gång skull badade vi inte själva. Men nu var ju detta inta planerat utan vi bara råkade åka till samma sjö allihopa samtidigt!
Efter lunch tog vi vagnen ner till Vättern och badade med min mamma. Och både Elliot och min mamma badade i Vättern, då vet man att det är varmt! Efter badandet skulle vi gå hemåt men max ville gå en lite omväg hem och leka på 700 ställen på vägen, så när vi väl mutande de med en bulle för att vi skulle komma hem så hade vi varit ute i tre timmar i denna värmen! Kan säga att barnen somnade gott sen! Nu ska jag med strax sova så jag in njuta av att jag faktiskt är ledig imorgon också innan heltids vecka nummer 2 börjar!

Västersjön!

Elliot i sin handduk i väntan på fika!

Bada och gräva!

Mot vätterstranden!

Färdigbadade!

Mutad med bulle! Barn 1.

Mutad med bulle! Barn 2.

Uppdatering av Max lilla skada: han verkar inte bekymras av den längre men har börjat anta en gul grön nyans och hur det ser ut under tejpen får vi veta när den lossnar!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards