Alla inlägg den 19 augusti 2022

Av Helena Häll - 19 augusti 2022 22:08

Idag började jag sådär tidigt igen och när klockan ringde 5 i morse var jag inte katig! Så idag efter jobbet och förskolan tog jag och barnen det lugnt! Det var så himla varmt också så vi höll oss inomhus! Vi plockade upp min lillebrors gamla flexitracks bilbana som barnen har lekt med hela eftermiddagen och kvällen. Sen åt vi burgare innan åskan slog till, och det med besked. Det började regna som bara den och åska så det vibrerade. Och sen kom smällen som slog ut hela kvarteret. Oh no som Elliot säger! Tvättmaskinen dog (med tvätt i) samma sak med torktumlaren. Kylskåpet och frysen dog. Ja you name it! Allt detta alldeles lagom till diskusfinalen i friidrotts-em! Suck och stön! Lyckades få upp allt på mobilen, men vad gjorde det för skillnad, det blev inga diskusmedaljer idag heller! Men nu har strömmen kommit tillbaka efter nästan två timmar utan ström! Så nu kämpar jag igenom mig det sista av friidrotten innan jag ska sova och njuta av att sova! Nåde den som väcker mig imorgon!

Bilbana!

Glada barn!

Dagens mellanmål

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards