Alla inlägg den 6 augusti 2022

Av Helena Häll - 6 augusti 2022 23:27

Igår la jag mig ändå i hyfsad tid, men nu är hon så där mycket igen klockan! Jag skulle ju vända tillbaka dygnet! Men sen har jag ifs sovit en sväng på dagen när Elliot sov också! Annars har vi inte gjort så mycket idag, varit på torget, sedan gått ner till Hamnparken och lekt, tittat på bussar och tåg. Ätit lunch innan både jag och Elliot somnade som sagt! På eftermiddagen delade vi upp barnen så jag och Elliot gick en promenad på 45min bland annat ner till munksjön för att titta på den nya strandpromenaden som jag trodde hade öppnat helt, det hade den inte! Men lite kunde vi titta på och hade vi velat se de andra delen hade vi fått gå runt från ett annat håll. Jättemärkligt! Men men en promenad fick vi oss innan vi mötte upp Martin och Max och gick hem och grillade! Det var den lördagen det!

Ute på tur aldrig sur!

Elliot inspekterar strandpromenaden!

Färdkost sista biten från parkeringen och in!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards