Alla inlägg den 9 augusti 2022

Av Helena Häll - 9 augusti 2022 21:57

En av de värsta sakerna med att vara förälder är när barnen slår sig. Och det rejält. Det gjorde Max idag. I ansiktet. Igen. För ett år sedan var det näsan, nu pannan! Han trillade på badhuset ner för en rutchkana. 1,5 m ner i kakelgolvet. Bulan är rejäl vill jag lova och ett jack i pannan som de tejpade ihop på akuten. Och lite skubbsår och mönster efter kakelplattorna i pannan! Aj min stackars pojk! Men han höll modet uppe och på akuten fick han välja en leksak och valde en grön liten bulldozer, men så fanns där en gul också, den tog han och sa att den var till Elliot! Mitt mammahjärta smälte totalt! Här sitter han på akuten och ska bli ihoptejpad och tycker det är viktigt att även Elliot ska få en bil! Max fick välja en gång till sen så då tog han en bil till och Elliot fick sn bil!

Mot badhuset!

Max med sin tejpning!

Lilla vännen min!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards