Alla inlägg den 24 augusti 2022

Av Helena Häll - 24 augusti 2022 20:32

Denna veckan har varit kaos! Både psykiskt och fysiskt! Har varit mycket iom att Martin inte kommer få behålla sina arbetstider och vårt vardagspussel som vi så omsorgsfullt utvecklat går fullständigt åt skogen. Huvudmålet är att hålla huvudet över vattenytan. Men de första dagarna denna veckan har huvudet varit en bra bit under den där vattenytan. Har varit helt dränerad på energi, kraft, ork och ja typ på allt! Har gråtit oceaner av tårar och förbannat hans chefer och oförmågan att förstå vilken sits man sätter en småbarnsförälder i. Men de skiter ju i vilket, de vill ju tjäna pengar!

Men annars har jag mest jobbat känns det som, sju dagar av heltid kvar! Sen är det 80% som gäller, hoppas jag kan få tillbaka lite av min energi då! Som glädjande bonus får ni nu två av veckans tre bilder jag tagit, hahaha! (Den tredje var på viktiga saker från jobbmöte i måndags)

Mot förskolan (i måndags) i sin ryggsäckar!

Dagens läggning! Tre av tre sov! (Jag väckte Martin, han svarar; jag ska bara vänta på att Eje somnar..) då hade han sovit i 15min redan!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards