Alla inlägg den 14 augusti 2022

Av Helena Häll - 14 augusti 2022 22:45

Imorgon börjar verkligheten för resten av familjen. Jag har ju redan jobbat en vecka, men mina tre grabbar har varit lediga i sju veckor! Omg! Ja ni hör ju vilken lyx! Men imorgon börjar smällen även för dem, barnen får lite kortare dag då min mamma ska hämta dem vid tre snåret medan en annan ska jobba 7-18 imorgon. Pust och stön! Kommer nog var en trött familj som checkar ut imorgon kväll.

Idag har vi iallafall badat, för i västersjön på förmiddagen och i Vättern på eftermiddagen. Same procedure as yesterday! Det var snäppet kallare i vattnet idag, men det kan ha berott på att det kändes snäppet varmare i luften idag med. Det har även mitt huvud tyckt då jag haft huvudvärk stora delar av dagen!

På kvällen åt vi spagetti och köttfärssås och en god uppdukad liten salladsbuffé! Sen somnade barnen gott (hyfsat snabbt iallafall!) och jag och Martin har städat och plockat iordning och förberett och lagt fram inför morgondagen! Allt för att underlätta livet imon morgon!

Från västersjön imorse!

På väg hem från Vättern i eftermiddags!

Salladsbuffén till middag!

Förberedelser inför morgondagen! Fyra små högar med kläder; en till Martin, en till Elliot, en till Max och en till mig!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards