Alla inlägg den 29 november 2012

Av Helena Häll - 29 november 2012 19:51

Efter att ha sovit en timme och proppat i mig både Alvedon och dryck efter jobbet så mår jag nu lite bättre än vad jag gjorde innan.. Magsjukan går på vår avdelning och den hade jag tänkt att undvika, men när jag skulle åka hem idag så mådde jag faktiskt illa, det har släppt nu som tur är! Jag kände att jag behövde göra något praktiskt och då inte bara tvätta! Utan jag satte mig och gjorde årets julkort som senare skall skickas ut till vänner! De är ganska simpla men det är handgjorda och det är faktiskt skillnad på att få ett förtryckt och ett handgjort! Och visst är jag absolut inte lika duktig som min kompis Anna som är helt fantastisk på att scrapbooka, hon säljer ju sina kort med! Jag gör de för skoj skull och ger bort dem istället ;) höhö.. Är dock väldigt nöjd med hur söta de blev! :)

Av Helena Häll - 29 november 2012 16:20

Med två dagars marginal är jag även laglig iår! Jag har fått på mina vinterdäck på bilen.. Eller jag och jag.. De trevliga grabbarna på euromaster har fixat de åt mig! Sen fixade jag ner mina sommardäck alldeles själv i källaren eftersom grannen inte var hemma och jag är envis som en get.. Det tog bara lite längre tid och jag blev svart som natten om händerna och näsan (fråga mig inte hur jag lyckades sota ner näsan, men det lyckades jag med iaf). Nu ligger jag helt utslagen i sängen och intalar mig själv att jag INTE ska bli sjuk.. Är nämligen helt slut och mår lite illa.. Men snart är de vila som gäller, bara en kort dag på jobbet imon sen får jag se till att vila upp mig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards