Alla inlägg den 15 november 2012

Av Helena Häll - 15 november 2012 18:27

Idag har varit en krävande dag kan man lugnt säga! Jag försov mig lite i morse, vaknade tre minuter innan jag skulle börja och var bara tio minuter sen ändå! Bra jobbat turboHelena!
Jobbet har vart roligt idag, vi har vart på promenad med röd glasögonen på, alla barnen har fått leta efter färgen röd på vår promenad, de var super duktiga! Efter jobbet väntade de som idag har vart mest krävande, mitt läkarbesök.. Först ska sägas att jag hade rätt, vilket var förjävla skönt, de kan inte hitta något fel på mina lungor! Men sen kommer de jobbiga, va är fel då? Nästa utredning är om jag ärvt ett enzymfel från min far.. Är visst uppenbarligen inte bara humöret jag ärvt såfall.. Thihi.. I vilket fall utreds fortfarande vilken astmamedecin som hjälper eller som jag tål.. Fick därför inhalera en överdos hos läkaren idag.. Jösses Amalia, har haft både hjärtklappning och Parkinson sen dess.. Ganska påfrestande faktiskt då hjärtat skenar även när man sitter still och finmotoriken är vad det borde va!
Efter denna överdos av medecinblandning skulle jag ta alla blodprov som behövdes.. Efter över två timmar gick jag på skakiga ben därifrån..
Då var det nästa grej som väntade.. Inlämning av min tomatsoppsdränkta dator, FUCK! I vilket fall går den troligtvis INTE att laga utan efter självrisken så får jag förmodligen en ny.. Men när den snygge servicekillen tittar på kvittot och vänder sig mot mig och ler och säger -Den höll ju ÄNDÅ i två och en halv vecka.. Då var jag påväg att bryta ihop men kom på mig själv med att stå och garva åt min egen idioti.. Får väl se de med mottot; Shit happens!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards