Alla inlägg den 19 november 2012

Av Helena Häll - 19 november 2012 21:23

Jag jublar lite inombords när jag vet att idag var det sista arbetsplatsträffen för den här terminen, för nästa gång ska vi äta julbord och då blir de inget jobbande! Sista tolv timmarsdagen för den här terminen! Nu väntar bara måndagar till kl 18 resten av terminen, men är ju inte så långt kvar nu inser man! Jag trodde November skulle bli segt, men jisses är ju redan 20nov imon! Herregud, var tar all tid vägen? Den kanske spenderas på jobbet säg.. ;)

När jag kom hem idag kände jag iallafall ett stort behov av att röra mig, och hur de nu kom sig så fick jag för mig att springa! Ja herrejävlar jag måste ha blivit knäpp på riktigt! På gymmet brukar de gå ganska bra men det är ju inomhus, utomhus dör jag av astman på två röda sekunder! Det är hemskt att springa utomhus med en gräslig astma, men jag visst fått hjärnsläpp för stunden men tur var väl det för jag sprang!! Det gjorde ja! Utan att stanna en enda gång så sprang jag 1,8km (enligt min runkeper) helt fantastiskt! Tog mig 10min men ändå, jag är så stolt över att jag sprang utan att stanna utomhus! Ja ta mig jävlar! Men lite smärre andningsbesvär och ilamående när jag kom så fick jag i mig lite soppa (utan att hälla den i något tangentbord) och nu ska jag banne sova som en stock tills jag ska beta av en skräck i livet imon morgon... Gå till den jävla tandläkaren!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards