Alla inlägg den 25 november 2012

Av Helena Häll - 25 november 2012 21:15

Idag var det dags för julmarknad i Adelöv.. Jag hade förväntat mig att de skulle vara iallafall hälften så stort som deras höstmarknad och mer "stämning" och julanda.. Men inte serru! Det var en besvikelse av stora mått, det var ungefär 20-30 stånd och det var max en tiondel av höstmarknaden.. Sen var det lite svårt att få någon julkänsla i plusgrader och soldis.. Kul var dock när jag plötsligt kände att något slickade mig på insidan av låret!! Det var en stor hund som bara ville hälsa lite.. Trots detta var det super mysigt att få komma iväg lite med vännerna! Vi var sju tjejer som åkte och sen efteråt när vi var tillbaka i Jönköping fikade vi allihopa tillsammans på central konditoriet! Givetvis köpte jag lite med! :) för under 200kr så fick jag en jättesöt barnängel, fyra ungsfasta formar som hjärtan och en liten julljusstake! Är mycket nöjd med mina inköp, ska försöka lägga in bilder här med (en del bilder försvinner mystiskt när jag uppdaterar från mobilen).
Förövrigt har de inte hänt allt för mycket i mitt liv, somnade innan och då ringer min granne och väcker mig (som vanligt!) han har en tendens att ringa just när jag sover.. Han skulle låna mina köksstolar igen! Men det går ju så bra så..

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards