Alla inlägg den 24 november 2012

Av Helena Häll - 24 november 2012 14:07

Hoppsan sa ja.. Jag är nog i mitt undermedvetna döv för jag bara älskar att spela hög musik, både hemma men framförallt i bilen! Känslan när en bra låt på hög volym spelas och man kör som en gud och sjunger med allt vad man har.. Bara det att jag kör oftast stadskörning.. *host host* Har insett att min bil inte är ljudisolerad alls! Det hörs ju skitväl ut genom bilen och idag när jag ska åka till mamma oh pappa så händer just detta, det kommer en skitbra låt, jag höjer och fastnar vid en rödljus... På ena sidan gatan går de förbi ett gäng killar som ler mot mig och höjer tummen upp mot mig.. och på andra sidan går en annan kille som vänder sig om och tittar på min lilla bil och ler.. Jag tror i mitt stilla sinne att de bara hörde dunket och inte vilket låt det var.. För funderar på om killgänget verkligen hade gjort tummen upp om de visste att det var Darin jag lyssnade på.. Hahaha.. Radioversionen av hans nya från så mycket bättre "en apa som liknar dig" Den är så jätte jätte bra! Ja jag erkänner, jag tycker Darin är superbra och det tycker min bil också!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards