Alla inlägg den 27 november 2022

Av Helena Häll - 27 november 2022 21:54

Gårdagens inlägg uteblev. Inte för att jag inte var vaken utan för att klockan var helt plötsligt efter tolvslaget! Och då tänkte jag att det kan lika väl vänta till nu. Vi var nämligen uppe igår kväll och skruvade ihop vår skänk vi köpte på black Friday rean. Och då var det ingen mesig rabatt på 10% utan skänken såldes för halva priset! Så även om de smyghöjt alla priser innan nu i helgen så är 50% ändå mycket rabatt! Så skänken köpte vi, skruvade ihop och satte i köket! Hurra! Äntligen får vi bort lite hushållsmaskiner ifrån bänkytor!
Sen innan skänkshoppingen så hade jag redan vart iväg och shoppat med mamma, Inger, Mia och Ewa-Karin på storefactory! (Och jag och Martin var och handlade på maxi med) så jag blev fattig igår! Men mycket nöjd!

Idag har vi tagit det lugnt och varit ute med barnen i stadsparken på förmiddagen. Och badat och fixat lite på eftermiddagen. Sen somnade nästan barnen i soffan strax innan sju. Och nu är jag på väg att somna i soffan strax innan tio! Så nu blir det raka vägen i säng och njuta av mer sömn än inatt iom att möbler är färdigskruvade!

Storefactory outlet!

Köpte ny Adventsljusstake för 50kr

Black Friday bilkö!

Let?s begin!

Vi fick ihop den! (Utan att bli osams!)

Stadsparken idag! Max sa lite bekymrat till mig; mamma jag vill inte bada med ankorna! Hahaha! Det behövde han inte sa jag.

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards