Alla inlägg den 9 november 2022

Av Helena Häll - 9 november 2022 22:56

Min nacke har gett upp. Typ iallafall. Är lite sönderstressad och nu har det satt sig i nacken och axlar. Troligtvis för jag slappnade av en aning på spat i helgen. Men igår fick jag åka hem från jobbet och sen sov jag i 2,5h och nu är jag hemma resten av veckan och försöker kurera mig. Min bästa vänner heter mr Alvedon, Iprenmannen, fru vetekudde och herr spikmatta! Och lite övningar, rörlighet och vila på det! Det går sakta framåt iallafall! Hoppas att vara tillbaka på jobbet på måndag igen och kunna röra huvudet ordentligt utan att ha smärta!

Så vad har jag gjort idag då i kombination med mina följeslagare har jag läst ut min tegelsten till bok (den förlorade symbolen) av Dan Brown och dessutom börjat se serien som bygger på boken. Serien kom förra året och har inte Tom Hanks som huvudrollsinnehavare utan Ashley Zukerman som nu spelar Robert Langdon (om det säger någon nått). Men den går iallafall på cmore som vi nu har istället för 3:an och 6:an och de där kanalerna! Toppenbra med cmore tyckte jag och således sett några avsnitt av serien idag! Nu ska jag försöka sova såhälsosamt som möjligt för nacken! Önska mig lycka till!

De där två! Hand i hand mot förskolan!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards