Alla inlägg den 11 november 2022

Av Helena Häll - 11 november 2022 23:55

Nu är klockan mycket för lilla mig! Men jag fastnade i min bok och kunde helt enkelt inte sluta förens boken var utläst! Så nu har jag slukat en bok på 2dagar, det var längesen! Men elfte boken i Camilla Läckbergs seriesvit om Erica Falck. Gökungen heter den ifall någon är intresserad att veta! Finns att låna i mitt bibliotek här i lägenheten.

Annars idag har jag kämpat vidare med min nacke och levt med mina följeslagare Alvedon, Ipren, spikmatta och vetekudde. Men nu har jag utökat med en ytterligare, tejp! Var hos sjukgymnasten idag och blev tejpat. Min vanliga sjukgymnast var sjuk men de var gulliga och fixade att någon annan kunde tejpa upp min nacke och rygg. Så nu har jag hållning som rak fura! Haha! Förövrigt så har Martin quizat utan mig då vi inte hade någon barnvakt men min snälla pappa hämtade pizza åt mig och barnen så vi hade pizzakväll tillsammans! Nu sover alla så gott (utan jag då) eftersom jag som sagt var tvungen att läsa ut min bok! Imorgon får jag börja på en ny!

#läsa #camillaläckberg #gökungen #läsmål #50böckerpåettår #pizzakväll #tejpad

Jag är tejpad till fullo!

Sedan var hela familjen i lekparken! Max åkte motorcykel

Sen gungade de!

Och lekte i huset! Max gör någon yogapose ut genom fönstret.

Sen pizzakväll med mina grabbar!

Och återigen (deras nya grej) gå hand i hand till förskolan. Idag gick de ända från hissen till grinden på föris hand i hand!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards