Alla inlägg den 3 november 2022

Av Helena Häll - 3 november 2022 22:15

Idag har varit en dag med många moment att beta av, speciellt för Max! I förmiddags var han på audionommottagningen med Martin för att kolla hans hörseln. (Den blev godkänd!) Hurra! Det är bara hans vax i öronen som ställer till det ibland. Under tiden fick mormor lämna Elliot på förskolan. Efter de hade varit på sjukhuset så åkte Max till förskolan och Martin kom och bytte bil med mig på jobbet. (Jag har förövrigt vart på jobbet sen 6.15 imorse lite småförvirrad och trött. Haft min namnskylt uppochner stora delar av dagen!) hahaha! Men efter jobbet var jag i Huskvarna hos psykologen, efter det hämtade jag Max för då skulle han på sitt andra besök för dagen, till BVC (och eller BBC som han envisas med att kalla det!) där skulle vi gå igenom lite frågor vi svarat på om han ska få vidare remiss till någon instans och det blev nog barnpsykolog i slutändan som ska göra en första överblick och se var han ligger i sin utveckling! Efter besöket på BVC så åkte vi hem och åt rester till middag och Max o Elliot bråkade typ varenda minut (kändes det som) sen vi kommit hem tills de somnade, men det gjorde de snabbt iallafall. Jag ska med sova strax, är så trött sen klockan ringde 05.15 imorse! Men innan jag slocknar ska jag bjuda er på mitt oktoberbibliotek, 4 böcker utlästa/lyssnade på och mitt läsmål jag satte upp för året börjar närma sig med stormsteg! Bara 6 böcker till och jag har klarat det! Dessa fyra var oktobers skörd, varav Elly Griffiths var en vanlig bok och de andra tre av Margit Sandemo var ljudböcker.

Margit Sandemo - Johannesnatten (Legenden om ljusets rike del 5)
Margit Sandemo - Den utvalde (Legenden om ljusets rike del 6)
Elly Griffiths - Nattfalkarna (Ruth Galloway del 13)
Margit Sandemo - Häxan (Legenden om ljusets rike del 7)

#läsmål #bokmål #läsutmaning #läsa #ljudbok #audionom #bvc #fulltupp

Elliot påväg till förskolan med mormor!

Mormor hämtade han även och han gick på viktundersökning hos mormor! (Istället för på BVC!)

Max på BVC idag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards