Alla inlägg den 19 november 2022

Av Helena Häll - 19 november 2022 20:24

I veckan har det snöat flera gånger ute i Taberg där jag jobbar, men i stan har det varit relativt okej väder utan något snöfall (vad jag vet om). Tills idag. Vi vaknade till full orkan ungefär och det har hela dagen blåst så mycket att det skallrat i fönstren och ventilation viner! Nu har det lugnat sig något men i förmiddags när vi var ute så var det så himla kallt! Det var ren sibirisk vinter och vinden gjorde det ännu kallare! Så barnen hade full vintermundering med fleecetröjor under overallerna och jag och Martin hade både långkalsonger och vinterjackor på oss! Men vad hjälpte det. Jag frös ändå i fler timmar efter vi hade kommit hem. Och då var vi bara ute cirka 1,5h! Annars har vi tagit det kanske lugnt och lekt, lyssnat på bok och pusslat det nya klockpusslet Martins mamma hade köpt på secondhand igår! Det blev en succé! Max är helt suverän på att pussla i vilken ordning klockslagen ska vara i.

Max och Elliot pusslar klockpusslet ihop!

Ute på förskolegården och rabblar alla bokstäver!

Och även lite lek i lekparken!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards