Alla inlägg den 17 november 2022

Av Helena Häll - 17 november 2022 20:34

Idag gav jag mig ut på äventyr själv med mina barn! Hujedamig! Men de skötte sig exemplariskt när vi var iväg. Jag blev så glad över det! Vi var nämligen på biblioteket tillsammans jag och barnen! Vi åkte bilen dit, parkerade i parkeringshuset, gick till biblioteket, lekte och läste böcker där (och lånade en jobbrelaterad bok till mig!) men sen råkade ett annat barn kräkas och Max bajsade så då bestämde vi att vår vistelse var slut! Så nästan en timme på biblioteket var en bra utflykt! Vi åkte hem och åt frukt. Sen fick Elliot några mental breakdowns men jag behöll ändå lugnet, även genom middagen där Max råkade tappa sina bestick femton gånger ungefär! Men nu känner jag mig som en urvriden disktrasa men ger mig själv en klapp på axeln! Jag klarade av en utflykt till biblioteket själv med våra barn!

Max och Elliot läser!

Elliot

Elliot på bibblan!

Här sitter de i kojan och Eje klappar Max på armen!

Sen läser han med hela sitt kroppsspråk!

Nedvarvning när vi kom hem! (Efter han mental breakdown nr713!)

Max superfina ljuslykta han gjort på föris!

Min jobbrelaterade bok jag lånade! (Har stått i kö i två månader för den!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards