Alla inlägg den 22 november 2022

Av Helena Häll - 22 november 2022 21:42

Idag har jag varit på återbesök hos sjukgymnasten (på morgonen). Nej då, jag stressade inte alls stackars Max så han blev arg på mig idag. (Men blir det inte rätt måste han göra om allt och har man lite ont om tid blir det en stressfaktor) Men det löste sig och han blev glad och jag hann i tid. Kontentan blev iallafall jag fick ny tejp (gul denna gången!) sedan får jag komma dit och träna lite för annars blir det inte av. Sen skulle jag visst kolla på någon avslappningsfilm och lära mig det (när jag var redo för det!) Hmm.. jadu. Kollar inte barnen på svtplay så är det fotbolls-VM på TV:n typ nu. Men får väl ta mig tid för det där någongång! Men just nu ska jag bara njuta av min ensamtid i soffan!

Jag hann till sjukgymnasten!

Min nya gula tejp!

Idag gjorde vi hamburgare till middag i Martins nya hamburgepress han fick i farsdagspresent!

Här får ni två bonusbilder från snöpromenaden till förskolan igår. Blev ju inget inlägg igår, jag var för trött!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards