Alla inlägg den 10 november 2022

Av Helena Häll - 10 november 2022 21:15

Idag firas det namnsdag här i hemmet! Martin och Martina har namnsdag. Så både min sambo och min svägerska (ja jag vet deras föräldrars fantasi kan man ha åsikter om! Haha! Nästan som mina som ger mig samma tilltalsnamn som min mormor). Men vilket som, Martina fick ett grattis och min sambo fick det likaså och två lotter (han vann 30kr! Yeah!) Sen får han vänta till söndag för nästa paketutdelning (farsdag!) men so far so good! Men jag har glömt min egen son! Hahaha! Utmärkelse mom of the year rök för mig där! Nu heter ju inte vår son Martin i tilltalsnamn utan i tredjenamn! Så Max har inte så stor aning om att han har namnsdag idag och när hans farmor kom på detta och ringde upp och fick prata med Max svarade han; famo jag äter maten! Hahaha! Inte ens ett tack! Så fullt så dåligt samvete kanske jag inte behöver ha för jag glömde min sons namnsdag men kom ihåg att min sambo har namnsdag!

Här är de två namnsdagsbarnen!

Här skrapas det lotter!

Fem hundradelar av stillasittande och sams idag!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards