Alla inlägg den 29 december 2012

Av Helena Häll - 29 december 2012 12:28

Inatt hände en mycket, mycket märklig incident. Vi var på en liten krogrunda igår, jag tog de väldigt lugnt och drack enbart fyra glas med vitt vin på över fyra timmar, och efter det gick vi och delade på en kebabpizza och drack ett glas vatten. När jag kom hem drack jag två glas vatten till och var uppe en stund till innan jag gick och la mig. Sen kommer den lilla konstiga incidenten. Jag vaknar mitt i natten och är dötörstig (borde ju snarare vart kissenödig) så jag vandrar upp och ska dricka lite loka. När jag står i köket och håller på att hälla upp min loka känner jag att jag börjar skaka och sen känner jag det. Shit jag svimmar nog snart! Det gjorde jag också rakt ner i underredet på köksstolen.. Som tur va så hann jag sätta mig på knä innan allt blev svart och jag vaknar upp i en pöl av loka med ett bultande huvud. Och första tanken är, shit jag kommer se ut som barnen på jobbet när de slår sig och det kommer växa ut ett jävelshorn i pannan på mig.. Jag kan ju inte ha ett jävulshorn i pannan på nyår! Så jag vaknar till och går till frysen och haffar en påse med fryst bröd och går och lägger mig med en påse fryst bröd på pannan! Hahaha... Tur att ingen såg mig! Idag när jag vaknade syns bulan knappt, men ont gör det kan jag säga! Och lite svullen är jag allt då ena ögonlocket (det högra) hänger en aning men det löser sig tills imon. Men det sjuka är att jag kan inte förstå va de kom ifrån, det med svimmningen alltså, det är kanske fjärde gången i hela livet som jag svimmar, jag är den sista som gör det och jag känner aldrig några tendenser till det heller..

För att lugna min lilla mamma som kommer på hybris när hon läser detta så spelade jag in en liten film till dig mamma så du vet; DET ÄR INGEN FARA MED MIG! (förutom den lilla bulan i pannen förstås..   )



 

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards