Alla inlägg den 6 december 2012

Av Helena Häll - 6 december 2012 17:12

Ja, den har jag inomhus.. Eller har ska väl sägas.. Under en längre tid nu.. Jag fryser ihjäl inomhus i mitt eget hem! Fryser tom inne i näsan! Men nu har envisa ihjälfrusna Helena gett med sig och satt på värmen i lägenheten! Min elräkning kommer höjas med en jävla tusen lapp! Men jag kommer iallafall inte att frysa! :) och jag få intala mig själv att det bara är temporärt med, snart det vår igen!
Fryser jag inte ihjäl så kanske jag dör av trötthet! TGIF (imorgon då vill säga!) veckan har varit lång och jag vill bara ta de lugnt och mysa! Men ikväll ska jag iväg igen! Denna gången ska vi julknytis med jobbet, det var därför jag och Sara bakade i måndags! Så ska vi åka hem till Sofia (en lärare i skolan) och träffas allihopa! Det ska faktiskt bli mysigt trots att jag är dödens trött just nu! 11dagar kvar av jobb sen långledig!! Kämpa Helena!!

För övrigt hände en kul sak på jobbet idag, mina termobyxor som jag alltid kämpat med att knäppa gick idag på hur lätt som helst! :) jag hade till och med plats över i dem! Fantastiskt ju!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards