Alla inlägg den 13 december 2012

Av Helena Häll - 13 december 2012 22:13

Dagen har varit superlång! Har vart hemma tio minuter på 14timmar ungefär.. Känner mig lite trött faktiskt! ;) men dagen började med pepparkaksbak med barnen på jobbet! Det var roligt men lite små stressigt då barnen nös över degen och sen åt upp den, men några pepparkakor blev de iallafall! :)


Efter jobbet var det dags för besiktning av bilen! Den fick en etta men slipper ombesiktning, måste bara ändra ljushöjden på framlyserna! Men det var på håret att jag åkte på en ombesiktning iochmed att min framruta är sprucken! Men han var snäll och jag fick ett år att byta ut rutan på! Så inget körförbud på lilla grodan än så länge! *pust*
Efter besiktningen var jag hemma tio minuter sen käkade jag på kaffepaus med Sanne och sen kollade vi på HLKs luciatåg i sofiakyrkan, super mysigt va det! Några rysningar och en tår blir betyget iår! Bra jobbat och tack för ett litet bidrag till att bättra på julstämningen!

 

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards