Alla inlägg den 3 december 2012

Av Helena Häll - 3 december 2012 07:18

Igår kväll skulle jag gjort annat, men livet vill sig visst annorlunda så jag åkte till Ica-Maxi istället och handlade till julgodis jag ska baka, lite mat och apelsiner och nejlikor! Jag hade ju över lite rött band sen vi pysslade i söndags och har alltid velat prova att göra apelsiner med nejlikor i för jag tycker det är så fint! Så det blev gårdagens terapiarbete på söndagskvällen framför tv:n! Jag hängde upp en apelsin i köksfönstret och gjorde ett ljusarrangemang med två apelsiner, en clementin, mossa och blockljus! Har även köpt så jag kan testa att göra egna sånadär dekorationsapelsinhalvor.. :) får se hur de går! Nu ska jag iallafall åka till jobbet alldeles för tidigt då min kollega förmodligen är hemma för vab. Men det gör inte så mycket, för då får jag något annat att tänka på!


 

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards