Alla inlägg den 31 december 2012

Av Helena Häll - 31 december 2012 16:23

Passar på att blogga medan jag målade mina naglar.. undra om de hinner torka ordentligt innan jag river runt bland alla saker, precis som man gör varenda gång man målat.. Vilket fall som helst så googlade jag lite innan med tanken att vi skulle ha en tipspromenad på händelser som hänt i världen/sverige under det gågna året och hamnar på wikipedia under året 2012 och av någon anledning lusläser jag listan med personer som har gått bort under året. Och minns genast precis var jag befann mig när jag fick höra att whitney houston hade avlidit.. När jag läser igenom listan så hittar jag även Hans Villius, mannen med den speciella rösten. Han var berättarröst i någon serie som gick när jag var liten som mamma och pappa tittade på då, var någon miniserie om andra världskriget om jag inte minns fel, och jag har alltid älskat hans speciella röst sen dess och blev genast lite bestört när jag insåg att han var död..

Om någon mer saknar Whitney eller Hans eller någon annan människa som lämnade oss 2012 så varsegod här kommer wikipedia i ett nötskal!!


Avlidna  [redigera]

Huvudartikel: Avlidna 2012

Januari  [redigera]

Februari  [redigera]

Mars  [redigera]

April  [redigera]

Maj  [redigera]

Juni  [redigera]

Juli  [redigera]

Augusti  [redigera]

September  [redigera]

Oktober  [redigera]

November  [redigera]

December  [redigera]

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards