Alla inlägg den 7 december 2012

Av Helena Häll - 7 december 2012 19:06

Idag vet jag inte vad för dålig larma som förföljer mig.. Dagen börjar med att jag öppnar brevet från Länsförsäkringar och inser att idioterna har skickat ut pengar till fel konto.. Är inte en siffra rätt, undra hur kompetent den kvinnan är? Är redan sur på deras slutsats om hela renoveringen och trött på att alla är idioter!
Grej nummer två är nu på kvällen när jag bestämde mig för att hämta pizza och ringer och beställer och väljer den närmsta pizzerian runt hörnet bara för de ska gå snabbt och jag ska kunna komma hem och krypa ner i soffan med min huvudvärk! Men vad händer då? De idioterna har tappat bort min beställning och det finns inga pizza till mig!! Ahhh!! Jag blir verkligen galen på riktigt snart! Ge mig semester! Ge mig ledigt! Har huvudvärk från avgrunden, onej jag är absolut INTE irriterad på alla idioter!
Tur att jag ska åka bort imon!

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards