Alla inlägg den 31 januari 2024

Av Helena Häll - Onsdag 31 jan 19:47

Idag när jag precis skulle sätta mig och äta lunch med barnen på jobbet så ringde de från förskolan, Elliot hade trillat! Vurpat rakt in i en trappa! Är någon förvånad, svar nej! Men det verkar ändå har gått hyfsat bra för han, skrapsår på näsan och ett rejält blåmärke under ögat och lite svullen. Men frågar man honom själv om han trillat så svarar han nej. (Och blir lite arg och förnärmad dessutom!)

Annars idag på januaris sista dag så har jag även varit hos tandläkaren, suck! Inte min grej! Men när jag gick därifrån säger hon, ja nästa kallelse är i augusti 2026! Ahhh! Det var dagens ljuspunkt både för mig och plånboken.

Jag har också med hjälp av min pappa (tack pappa) hämtat hem två stora paket från Ica, med barnens nya bilbarnstolar i. Elliot ville genast packa upp sin nya fotölj! Hahaha! Söte! Men vi packade upp dem sen satt de som på bio i sina bilbarnstolar och tittade på tv innan middagen! Som idag bestod av kycklinggratäng med mango chutney! Mums! Nu ska jag läsa lite i min nya biblioteksbok jag hämtade hem igår! Men mitt januari-bibliotek får ni vänta på tills imon! Den som väntar på något gott! Hälsar boknörden!

#trilla #vurpa #tandläkaren #bilbarnstol #småbarnsförälder #pseudotvillingar #läsa

Lillfisen! Det svarta under ögat har börjat bre ut sig lite nu men han är vid gott mod!

Här sitter de i sina nya bilbarnstolar (fotöljer då vill säga enligt Elliot!)

Presentation


Mitt liv i ord och bilder så som jag lever det!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards